lördag 3 november 2012

Blev lite pyssel i Övik


Förra helgen var jag i Övik och pysslade. Mycket trevlig och rolig helg och efter en trög start så kom jag igång med pysslet. Stort tack till mitt resesällskap och bordsdam Carina, utan dig hade helgen inte varit lika rolig!

Med denna layout blev jag på delad andra plats men fick inget pris då tjejen som kom tvåa hade fler höga poäng(man ger 3p till den layouten man tycker är finast, 2p till den som man tycker är näst finast och 1p till den man tycker är "näst näst" finast).


Men jag är superglad över att jag överhuvudtaget fick några poäng alls!! Min stil brukar oftast inte gå hem på träffarna i Övik, där är det vintage stilen som oftast tar hem alla poäng. Brukar vara samma tjej/tjejer som vinner de flesta utmaningarna. Har man många kompisar där kan man vinna på kompisröster oxå;-)
Men jag är inte med för att vinna, eftersom jag vet att jag inte har en chans, utan ser det som ett ypperligt tillfälle att komma igång med pysslet och få inspiration att skapa. Det behövdes verkligen då jag bara gjort EN layout sedan 2 maj! Har inte pysslat nåt sen helgen, varit trött och haft ont i ryggen men nästa lördag har pysselhäxorna sin stora höstträff så då hoppas jag få massor av inspiration. Kika in här om du är sugen på att komma och pyssla på lördag!

Träningen går fortfarande kanoners, ska få ett träningsprogram av min egen PT här hemma så då får jag lite nya roliga övningar att kämpa på med. Kosten däremot.....den tänker jag inte ens nämna. Nåja, skam den som ger sig!!

Inga kommentarer: