tisdag 13 november 2012

Ingen bra dag idag

Men man kan ju inte alltid ha bra dagar.

Ryggen krånglar som faan nu, ont från nacken och ner och så strålar det ut i höger ben som är mer bortdomnat än vanligt. Är yr och illamående oxå och har en jävla huvudvärk.
Hemma från jobbet i veckan.
Blir så jävla less på att det alltid kommer bakslag när jag börjar må bra. Är det så här jag kommer att ha det? Klarar inte av att hela tiden backa flera steg, det är så tufft att komma framåt och uppåt igen. Nåja, jag har gjort det förr och kommer säkert göra det igen! Tålamod och så kämpa!!

Denna layout är från helgen i Övik och det var en utmaning där man skulle scrappa om vad man tyckte lyste upp i höstmörkret och vad annat kan jag scrappa om än mitt älskade barn Love. Han är verkligen mitt allt! Behöver bara titta på honom eller vara i samma rum som honom så mår jag genast mycket bättre.




Inga kommentarer: