torsdag 3 januari 2013

Så var julen över för denna gång


Jag har haft den mest roligaste och trevligaste julen på väldigt länge! Firade med min tokroliga familj i ett kallt och vintrigt Skarven. Vi lekte, busade, spelade kort och chittchattade och åt massor med god mat. Vi bodde på ett vandrarhem och hade tillgång till en gympasal så ungarna (och vi andra) hängde där mest hela tiden. På julafton var vi 21st som tillsammans hade det supertrevligt.
Här kommer lite bilder från julen
(Har massor med bilder men måste photoshoppa lite innan jag bloggar dom)

Älskade tvillingen med hennes underbara man Micke.
 Mina fina killar
 Kära mums som var sååå vacker denna dag
 Jag och mina härliga syskon

Hittade lite foton på layouter jag glömt blogga så här kommer en från träffen i Övik

Inga kommentarer: