söndag 27 januari 2013

Och så var dom 3

Igår var jag och Love på LeosLekland och firade Ylva som nyss fyllt 7år. Mycket trevlig kalas för både vuxna och barn men samtidigt var det lite vemodigt. Igår var nämligen sista gången jag träffade Karin och hennes familj på iaf en lång tid framöver. De flyttar till Kristianstad på fredag och det känns riktigt pissigt. Även om vi inte haft så mycket kontakt sista åren så har Karin iaf funnits i närheten och det har känts mycket bra. Har ju setts på lassa några gånger oxå. Vi umgicks väldigt mycket från det att Love och Ylva var bebisar tills kanske de var en 3-4 år nånting. Sen kom skola, jobb och livet emellan så mötena blev färre och färre.

För ett tag sedan så flyttade Tilda och hennes familj till Västerås. Sen flyttade Christin och hennes familj till Norge. Och nu flyttar alltså Karin och hennes familj....  Känner mig lite övergiven faktiskt. Tre personer som stått/står mig väldigt nära flyttar. Känns jävligt jobbigt emellanåt. Har aldrig klarat avsked särskilt bra. Även om man säger att man ska hälsa på varandra så vet jag att det inte kanske blir så som man tänkt. Nåja bara att gilla läget.

Kalas i princess rummet

Önskar er lycka till med erat nya liv och hoppas vi ses snart igen!

Inga kommentarer: