lördag 11 augusti 2012

Jobbångest

Nu är det bara 1 vecka kvar tills vardagen är här igen. Känns både och faktiskt. Jag gillar rutiner men samtidigt har den här sommaren varit jävligt härlig på så vis att vi har kunnat ta dagen som den kommit. Vi har mest varit hemma och Love har lekt järnet med alla sina kompisar här på gården. Nån dagsutflykt har det blivit när vädret varit bra. Inga matlådor som måste göras iordning på kvällen och inga kläder att lägga fram. Trots det så har jag inte legat på latsidan och inga sovmornar har det blivit.

1 augusti så började jag med kickstart hos WOS och har därför skuttat upp vid 7-7.30 varje morgon och kört ett pass på gymmet. Många dagar har det även blivit ett pass på kvällen oxå. Jag tränade innan det i stort sett varje dag men nu har jag ett särskilt program att följa och det gäller även kosten. Känner mig starkare för varje dag som går och orkar mer, MEN vågen vill inte röra på sig nå överdrivet mycket. Men det kommer väl. Hoppas jag. Tålamod är inte min starkaste sida;-)
Nåja, har 19 dagar kvar så det kan hända mycket under den tiden.

Pysslet ja...... Inte riktigt hittat inspiration till det ännu, tappade som farten när Christin flyttade. Men nu har jag anmält mig till träffen i Övik så måste nog damma av pysselsakerna innan dess;-) Får sällskap av Carina och det ser jag väldigt mycket framemot!

Love börjar på förskoleklass(6 års)och fritids nu, så nästa vecka samt veckan därpå är det inskolning som gäller. Spännande!!

Inga kommentarer: