måndag 7 mars 2011

Då var det måndag igen

Mix av pix

Utsikten från jobbet en mulen och grå dag förra veckan
Blåsa såpbubblor kan man visst göra på vintern oxå!
Vår-promenad
Min fina mössa som älskade mums gjort
Min sällskapsdam Malin under pysselträffen i Lördags
Igår var jag och Love ute och lekte på gården i några timmar
Förväntansfull kille på väg till luftlandet
Love träffade på en jämnårig kompis där och dom lekte järnet! (Vet inte om han vill synas på bild så därför lägger jag inte in några bilder på de två tillsammans)
Det blev mycket brottning/boxning i ringen och jag blev glatt överraskad över att Love kämpade på så bra, trots att den andra killen var sååå mycket större. Inga sura miner utan de hade det superkul i "ringen"
Gissa vem som slocknade på den berömda blinken ikväll.....

1 kommentar:

Hozzan sa...

Rosen var en "home-made".
/A