fredag 26 november 2010

Idag känns det inte lika jävligt

som igår, så nu hoppas jag att det bara ska bli bättre!!

Igår var det pappadag och den började med lite TV spel och frukost. Sen kom farfar och då drog de iväg till Nisses för torsdagsfikat! Sedan blev det stan och Love fick både en ny film och ett nytt TVspel. Jag skickade även med en hyfsat lång handlingslista på Maxi, så nu är kylen full igen!

Sedan runt halv3 var det dax att gå iväg på dagis och hämta Eric som så gärna ville leka med Love. Och som dom lekte!! Tog inga kort då jag höll mig instängd i sovrummet och tyckte synd om mig själv. Orkade inte vara uppe nåt igår, så jag låg mest i sängen. Tyvärr så missade jag julpysslet på dagis igår kväll, det hade varit riktigt roligt att vara där.

Idag har jag roat mig med att kolla på massor med gamla kort och jag hittade verkligen massor!!
När Love var liten så var vi ett gäng mammor som umgicks i stort sett varje dag och kidsen fick leka tillsammans. Antingen var vi på ÖppnaFörskolan, hemma hos varandra eller så satt vi och häckade på Nisses. På Måndagar var det babyrytmik där kidsen fick hoppa och skutta omkring i 1 timme. Många prommisar blev det oxå!
Här kommer några bilder från förr!

"pölen" på ÖF
Snygg Petra och Love
babyrytmik
Fika på Nisses
Love och Ylva redo för prommis
Jag och Karin tog med oss kidsen på badet 1g/v
Älskar detta kort på Ylva&Love
Gänget i Loves spjälsäng
Alexander & Love åker skottkärra
Love sov gott i vagnen under alla prommisar
Gullisen har lärt sig att hålla upp huvudet ordentligt
Jag har svårt att fatta att Love snart fyller 5år!!! HUUUR kunde det gå så fort?! Han var ju bebis nyss!!
Detta år tänkte vi har Loves kalas tidigare än han fyller år, inte så många kompisar som kommer på juldan. Hoppas bara vi hittar en helg som passar! Han ska få bestämma själv vilka han ska bjuda och vad vi ska baka för gott.
5år...... helt otroligt....

1 kommentar:

Petra sa...

Åhhh våra små godingar!! Svårt att fatta att det var så länge sedan korten togs. Ibland känns det som igår... Tiden går och sätter sina spår

Kram från SNYGG? Petra