tisdag 24 augusti 2010

Blåsigt och kallt

har det varit idag, så det blev mössan på!
På fm åkte jag och Love och handlade på Maxi för att slippa ekot i skåparna. Sedan tog vi oss en liten cykeltur till posten.
Vi hämtade Elsa på dagis runt 13tiden och så for vi hem till oss för bus och mellis.
Elefanterna
Sötnosen
Sitter och funderar på om det blir någon tjejmil för mig. Ont som satan i ryggen och musklerna i ländryggen och hö skinka krampar hela tiden. Benet domnar mer än vanligt och gör ont hela tiden. Men tjurig som man är.....

Ringde Hälsocentralen igår och då skulle den DSK jag pratade med konferera med någon läkare och sen höra av sig igen. Trodde nån på det?!? Nope, ingen ringde tillbaka och idag fick jag en uppringningstid igen men tror ni nån ringde?! Nope, inte idag heller.
VAD händer där borta?!?!?
Nåja....Jag har slutat bli förvånad över sjukvården..

Inga kommentarer: