torsdag 26 augusti 2010

Årets första magsjuka

kan vara här nu! Love har precis spytt ner hela sängen och innan det så fick han gå på toa och göra ett ordentligt A. *suck* Vi har ju klarat oss kanonbra från sånt här länge nu, så det är väl dax antar jag..
Bara att ställa in sig på "magsjuke-diet" på en gång!!


Igår så borrade min käre make upp 3 hyllor åt mig där jag har ställt upp mina minialbum, askar, skor och annat som jag pysslat ihop. Synd bara att det endast blev 3, för dom är redan full av alster! Men snyggt blev det och det är så roligt att kunna titta på allt fint jag gjort(om jag nu får vara lite ego).

Nu ska jag klura lite på vad jag ska börja med för nytt projekt, kanske vika en väska eller nåt sånt?

1 kommentar:

HelenaN sa...

Men så trist med magsjuka, hoppas det går fort över! Visst är det bra med händiga män som ställer upp o hjälper en i pysselrummet?! Visa gärna hur dina hyllor blev med alla alster på :) Själv har jag en man som just nu totalrenoverar om mitt pysselrum :) Imorgon åker jag faktiskt till H-sund å hälsar på min älskade syster med familj (hon har en son som fyller 4 år å då blir det kalas).
Kram HelenaN