tisdag 19 januari 2010

Jag blir så less

på alla dessa jävla präktiga människor som hela tiden ska låtsas vara såååååå perfekta!! Dessa människor verkar hela tiden känna behov att utmärka sig på ett eller annat sätt. Alltid tala om hur duktig man är med en underton av att vi andra vanliga dödliga människor är helt värdelösa. Man undrar ju hur det ligger till med verklighetskollen hos dessa individer. De måste ju leva i la-la-land eller nåt sånt.... En stor jävla bubbla som är på gränsen att brista varje dag.

Jag är inte perfekt!! LÅNGT IFRÅN!! Men jag står för det jag säger och är inte rädd att säga vad jag tycker. Kanske inte alla uppskattar det, men that´s me!
Och framförallt så är jag mig själv hela tiden. Fullt medveten om mina brister och svagheter. Men jag strävar efter att bli en så bra människa som möjligt. Och jag känner inget som helst behov av att hävda mig eller framstå som bättre än någon annan.

Våga vägra vara viktig!!!!!


Min underbara kille

Inga kommentarer: