söndag 17 januari 2010

Då var denna vecka snart slut

och en ny börjar imorgon!

I helgen har vi bara tagit det lugnt. Igår hade Love fortfarande lite feber efter sprutan, så vi va inne mest hela dagen och pysslade på. Sen skulle han absolut sova över hos farmor och det fick han ju såklart göra! Febern berodde ju bara på sprutan och ingen förkylning. Så då åkte maken och jag iväg på bio och såg up in the air och så käkade vi en god middag.

Idag tog vi oss en ordentlig sovis till strax efter 09 och sen har det blivit träning, städ och massor av pyssel. Maken hämtade hem trollet efter lunch och då blev det bus och stoj hela eftermiddagen. Ingen feber idag så imorgon är det dagis och jobb som vanligt.

Nu ska jag nog gå och kojsa, har så förbaskat ont i ryggen.

1 kommentar:

Anneli sa...

Hej Sophie. Tack för besöket i min blogg, blev så glad över dina ord. Ser att du har gjort ett kort så snyggt. Tyvärr hade jag inte någon beskrivning på detta. Men jag har ett på annat jag gjort som jag tycker du ska testa ..
http://scrapptorget.wordpress.com/2009/12/19/hur-du-gor-ett-annorlunda-rolig-kortvikning/

Nu ska jag ta en runda i din blogg såg så mycket fin alster.

Kram Anneli