tisdag 29 december 2009

mellandagsrea

är det på stan just nu, men inte tyckte jag då att det va nåt märkvärdigt. Förut så hängde man ju på låset till vissa affärer man visste hade bra rea. Nu är det ju knappt lönt att trängas längre...

Jag och Tilda hittade lite reaplagg
som vi kunde slösa julpengar på, men det blev en kort shoppingtur. Maken stod och stampade här hemma och skulle iväg med sina päron och shoppa loss, så vi fick stressa hem. (det visade sig sen att det inte alls va så brådis, men inte tänkte väl maken på att meddela mig det) Nåja, det kommer ju fler dagar som lämpar sig för shopping!


Sen trotsade jag och Love kylan och tog med oss boben ut för lite backåkning. Men brrrrr så kallt det va!! Vi höll ut i 1 timme sen gick vi in i värmen igen.

Imorgon jobbar jag, gör ett kort inhopp och sen är jag ledig till 11 Januari. Känns ju bara hur nice som helst!

Inga kommentarer: