torsdag 31 december 2009

Jobb igår

sen åkte jag på Maxi för att handla. Ångrade mig nästan när jag kom till rondellen och såg att det va helt stopp där! Bilar överallt!! Gick inte att svänga ner mot Strömpilen, en låååång kö av bilar stod stilla. Så jag svängde mot Holmsund och sen över bron och kom ner från andra sidan. Tur som man har ibland åkte det en bil som stod parkerad just vid ena ingången så den knep jag snabbt! Massor med shoppingsugna människor inne i affären men jag va ändå hyfsat snabb ut.

Hem och tvätta och sen käka tacos med maken. Love han ville sova hos farmor och det fick han ju så gärna så!
På kvällen såg vi en super rolig film, baksmällan, och käkade olw.

Sovis idag till 09 och nu sitter jag och tittar på snön som yr omkring ute. Räcker det inte med snö nu?!

Love i mammas kläder

Inga kommentarer: