lördag 3 oktober 2009

Jaha, då va mamman sjuk oxå:-(

Love fortsatte att ha hög feber hela natten. Han vaknade vid 02 och grät och hade då en febertopp. Fick en s Alvedon och sen ville han sova hos mig. Då började jag känna mig varm och hade j*vulskt ont i hela kroppen. Stel i nacken och ont som satan i halsen. Nåja, inget att gnälla över bara knapra Alvedon och hoppas det går över NUUUUUUU.

Love är iaf piggare idagsembahfeberfri och busig!! HoppasHoppas det bara va en kortis.

Så idag blir en lugn innedag för mig. Love och pappa(som tackålov känner sig pigg)kanske orkar gå ut en sväng, men det blir lugna lekar där oxå. Love brukar bli ganska så rastlös när han har varit sjuk. Man märker ju på honom att han orkar mer nu och har fått tillbaka lite spring i benen.

Jag hade tänkt att laga älgstek idag, men det får nog bli lite längre fram. Nu ska jag lägga mig i sängen igen.

Hoppas ni mår bra och att ni får en supertrevlig helg!!

Inga kommentarer: