tisdag 21 april 2009

En dag på sjukhuset

Idag så började vi dagen med att besöka HUDmottagningen för att få en säker diagnos på sonens fötter och händer. Såklart va det min ärftliga hudsjukdom, KPP, som han ärft av mig. *suck* Vad vi inte visste va att Love va uppsatt på kandidatmottagningen vilket innebar att vi skulle komma tillbaka efter några timmar och då "visa upp oss" för ca 20 blivande läkare. Sagt och gjort, jag ilade iväg på jobbet och Göran och Love roade sig i centralhallen tills det va dax igen. Gick bara fint!! Love charmade dom alla!!! Vi ska få en ny tid i höst och träffa några som forskar omkring denna sjukdom. Jag ska då få prova en ny behandling som en del blivit rätt bra på!
Sen efter jobbet åkte jag in på stan och shoppade överdragsbyxor+jacka till sonen, samt några mössor(från POP såklart;-)).
Middag blev macka från Subway *mums*
Nu ska jag prova på att scrappa en liten canvas tavla, få se hur det blir!

Tjao!




Inga kommentarer: