lördag 18 april 2009

Borta bra men hemma bäst!!

Vi åkte från fjällen halv10 i förmiddags och va hemma runt halv3. Blev ett stop i Lycksele och lunch på Kåtan och så in på DollarStore. Göran körde sista biten hem, jag blev tvärtrött så jag sov en stund. Göran och Love åkte direkt till Loves farmor&farfar och jag packade upp och fixade iordning lite.
Love fick en massa leksaker av Benny(4 hinkar med DuploLego, en stor kabelstyrd lyftkran samt en traktor och några små bilar)som jag nu har tvättat av i badkaret.
Har även tvättat upp en del knappar och pärlor som min älskade mums gav mig. Min 90åriga morfar har flyttat från sitt 3våningshus till en servicelägenhet, så mums va där och tog reda på massa grejjer från mormor(RIP).


Nu ska jag fixa mig lite käk sen åka på Konsum och shoppa lite kvällsmys!

Inga kommentarer: