fredag 23 mars 2012

Även om det är roligt så är det jobbigt

Tidigt imorgon bitti plockar jag upp Carina och Christin och så åker vi till Övik och årets roligaste helg. Pyssel helgen lång och det ska bli såååå jävla kul!

Även om jag ser fram emot att åka bort så har jag lite ångest över det. Spelar ingen roll vart jag ska åka, hur länge jag ska vara borta eller hur kul jag vet att jag kommer få. Kontroll människan i mig funderar ständigt på om jag packat allt, har jag med allt, har jag tänkt på allt.
Tycker inte om att vara ifrån Love så länge heller.
Vill gärna få en skriftlig beskrivning av vad Göran har för planer på helgen och vad han tänker att de ska göra och självklart vill jag ju godkänna den oxå;-) Skämt å sido, så klart jag litar på min man och jag vet att de kommer få superkul tillsammans och det är bara positivt att de får en kill-helg ihop. De ska tydligen se StarWars iaf;-)

Trevlig helg på er och nästa vecka har jag förhoppningsvis lite pyssel att visa upp.

Min älskade Love

Inga kommentarer: