fredag 9 december 2011

wordfeud......

tar all min tid från pyssel och annat, ångrar lite att jag började med det....
Men bra nu när jag haft så dåligt i ryggen och varit sängliggande en hel del. Men nu måste jag faan rycka upp mig!! Inte orkat/haft lust till papperspyssel men har pysslat med annat en hel del. Tomteverkstan är i full gång;-)

Imorgon ska jag på scrap träff i Vännäsby med Christin och det ser jag verkligen fram emot!! Behöver all inspiration jag kan få!! Hoppas kunna skaka liv i denna blogg efter det!

Nu börjar det även lugna ner sig med allt negativt som hänt de senaste månaderna, livet börjar återgå till det normala och jag har inte lika ångest över allt längre.

Har nått mitt stora delmål oxå, -15kg så nu har jag "bara" 5kg kvar! Så i sommar ska jag glida fram i bikini och mini shorts och tycka att jag duger!!

Trevlig helg på er alla ni som orkar hänga kvar här.

Inga kommentarer: