söndag 18 december 2011

Oj så dålig

jag är på att uppdatera denna blogg. *skämmes ta mej faan*

Suget efter pyssel har inte riktigt infunnit sig, eller är det kanske orken som inte finns. Fast har pysslat ihop *pip* till *pip* som tagit sin lilla tid men nu är det klart så kanske jag börjar med en LO imorgon. Vill så gärna testa svart gesso på vitt cardstock och testa att stämpla på det med vit färg. Så jag hoppas det blir morgondagens projekt!

Igår hade vi badkalas för vår blivande 6 åring och kort från detta kalas kommer under veckan. Tvillingsyrrans kille var med och fotade och det blev flera superfina kort!
Nästan 20 barn och flera vuxna var med och Love är jättenöjd över sitt kalas, hans första riktiga barnkalas. Tidigare har vi firat honom på hans födelsedag men eftersom han fyller år på juldagen så är det ju inte så många barn som har möjlighet att komma så i år ville vi göra på lite annorlunda sätt.

Ryggvärken håller i sig och jag har inte riktigt kommit igång med träningen heller, även om vikten går sakta men säkert nedåt. Även där ska jag ta nya tag så fort det bara är möjligt!
-15kg än så länge och jag ha minst 5kg kvar, gärna 9kg till men dit har jag ingen brådska.

Inga kommentarer: