torsdag 8 september 2011

Vardag igen

och den började med en rejäl förkylning som har däckat mig de senaste 3 dagarna. Alltid är det nåt som ska jävlas!!

Nåja, har iaf orkat pyssla lite i omgångar och har snart gjort klart min första layout på läääänge. Jag brukar inte ha så här långa pysseluppehåll, sitter oftast och pysslar på nåt varje kväll, men denna sommar har varit extrem. Är det värmen och solen som orsakat det månne? Tvillingen har varit här mycket i sommar och det har nog bidragit oxå.

Ikväll är det pyssel som vanligt på Brunkullan men jag är inte där, utan är hemma och tycker synd om mig själv. Har missat träffarna där hela augusti och trodde jag skulle få gå dit idag men icket. Nåja, skulle inte ha orkat det iaf.

Imorgon kommer bild på min färdiga layout, ska bara fixa till de sista detaljerna ikväll.

Hoppas ni andra får vara friska så ni kan njuta av hösten och varandrapeluk

Inga kommentarer: