onsdag 21 september 2011

Prima layout

Fick en utmaning av min vän Christin(Umenorskan) för några veckor sedan.
Hon tyckte jag skulle prova Primas BAP augusti som var denna skiss:
Jag var väl lite tveksam först men tänkte att jag testar väl. Jag har ganska så mycket prima blommor och swirls(som jag sällan använder) men inte så mycket papper och de jag har är rätt så gamla. Jag fick inte alls till den här gulliga, romantiska, fina känslan som jag ville få fram, inte alls min stil att scrappa så.
Men så här blev resultatet iaf
Tycker att färgerna "skar sig" lite och blev för skarpa och jag hittade inga blommor som jag tyckte passade till så jag gjorde egna. Nåja, nu har jag testat iaf men tror inte jag gör nåt sånt här igen för det är inte alls jag. Men visst är Love söööööt på korten;-) Världens gulligaste unge!

Inga kommentarer: