söndag 7 augusti 2011

Pyselträff med häxorna

Igår var det äntligen dax för träff med pysselhäxorna och det var riktigt efterlängtat! Jag hann inte göra så värst mycket, blev ju mest att man satt och surrade;-)
Men denna LO påbörjade jag iaf igår och gjorde helt klart idag.
Denna layout får även vara mitt bidrag till månadsutmaningen hos Scraplagret där man skulle scrappa naturellt, dvs i neutral jordskala samt ha med minst en sak från naturen. Jag använde en liten kvist av nåt slag som jag satt fast bredvid det vänstra kortet.

Igår satte vi oss ner och diskuterade upplägget till våran stora höstträff som kommer gå av stapeln i November. Vi var 4 st som ville vara med i pysselkommitten och vi har fördelat ansvaret sinsemellan. Jag och Christin blev bla butiks och sponsor ansvariga vilket betyder att vi ska bjuda in butiker som kommer vara på plats, samt försöka få sponsring av butiker till goodiebags och priser. Mycket att göra på kort tid, men det fixar vi tror jag! Första gången jag är med och arrangerar en stor träff så det känns lite pirrigt men samtidigt väldigt spännande och utmanande.

Inga kommentarer: