lördag 4 juni 2011

Har varit riktigt dålig sista tiden

på att blogga, vet inte varför det blivit så. Kanske för att jag inte tar med mig kameran i samma utsträckning som förut. När Love var mindre var vi mycket på olika playdates och utflykter och då fotade jag massor som jag sedan photoshoppade och bloggade. Är mera trött nu oxå, orkar inte sitta lika mycket framför datorn. Har tränat en del oxå och är extra trött dessa dagar. Nåja, jag ska bättra mig nu!! (hoppas jag)

Jag märker på Love att hans kompisar tar en större plats i hans liv än förut. Han tycker inte det är lika skoj att "bara" vara med mig. Kanske för att jag tex inte är så bra på att sparka boll;-) (det sköter pappan om). Förut så kunde jag vara själv med honom på Leos och han roade sig så bra hela dagen men nu är inte det lika skoj. Han har några polare från dagis som han är hos/som är här både på veckorna och på helgen. Så himla kul sen när han blir större och kan ta cykeln och dra iväg själv! Synd att det inte bor jämnåriga på våran gård, men på nedre har han en del kompisar men ska han vara där så måste jag följa med. Han är lite för liten för att gå ner själv, men det dröjer nog bara nåt år till!

Förra helgen jobbade Göran och då fick Love bestämma vad han ville göra.

Busplaneten 5 timmar på lördag med kompisen Pontus


Leos Lekland 6timmar på söndagen med kompisen Noah

Idag var det plantering av blommor ute på gården med efterföljande grillning, riktigt trevligt faktiskt!
Jag har hunnit med att vara förkyld oxå, några gånger och just nu har jag även dragit på mig benhinneinflammation på båda smalbenen. Lite surt med tanke på att träningen gick så bra och att jag var på Vecka5 i mitt intervallprogram som jag skulle kört i 9v och då klara av att springa 5km utan att stanna. Men nu har jag lagt löpningen på hyllan, har ont hela tiden även när jag sitter/ligger stilla, så nu blir det vila tills smärtan försvunnit.
Vikten kämpar jag med oxå, upp och ner och så lite ner. Sakta, sakta går det och jag kommer inte klara mitt mål på 80kg till sommaren, har för många kvar. *suck* Och nu när jag inte kan träna som jag vill så lär det ju gå ännu sämre... Nåja.....

Inga kommentarer: