fredag 13 maj 2011

Pysselträff på Brunkullan

I lördags var jag ju på medlemsträff på Brunkullan och som vanligt hade jag en supertrevlig dag och kväll! Berit som äger Brunkullan hade ordnat med flera roliga utmaningar och hade fina utlottningspriser(jag hade turen att vinna en!).
Denna layout var en skissutmaning och jag använde favoriten BasicGrey och Kioshi
Gjorde en egen liten dekoration
Detta kort gjorde jag till snabbutmaningen som vi fick på kvällen och det var att tolka dagen som varit.
Denna layout gjorde jag efter utmaningen "tolka Brunkullan". Jag tänkte på hur loggan ser ut
med de olika ringarna och så gjorde jag en "ego" layout. Tanken bakom var att jag har egentid på torsdagar när vi träffas på Brunkullan och att scrapbooking betyder väldigt mycket för mig. Jag får träffa mina goa vänner och ägna mig åt min stora passion utan att behöva tänka på alla jobbiga och negativa saker. Ren terapi helt enkelt!! Även här fick favoriten BasicGrey och Kioshi stå för materialet och jag kunde använda de mer lila och rosa papperen.
Detta kort lånade jag(hoppas det var ok) från Brunkullans blogg, ett kort på mig och pysselkompisen Malin

Inga kommentarer: