lördag 19 mars 2011

Veckan som varit

Ännu en vecka har gått och inte mycket har hänt.

Maken har varit hemma och sjuk hela veckan och i Torsdags blev det HC för Love hastigt och lustigt. Vid frukosten så märkte jag att Love hade utslag och prickar lite varstans på kroppen och var röd-blek i ansiktet. Så det blev att ringa jobbet och meddela VAB och så dra iväg på HC med ungen!
Lite feber, inga bakterier i halsen så det bedömdes vara "virusprickar" och vi gick hem med en flaska Tavegyl. Den DSK vi träffade sa "barn blir ofta trött av medicinen"...... Blev Love det?!
Nääää, har var som värsta duracellkaninen!!!! SpeedyGonzalesII, har ni hört talas om honom!?!
Men han sov till halv8 dagen efter!!

Vi har testat skidor runt elljusspåret oxå och det har gått jättebra, Love tycker det är superkul!
Vi har även åkt bob i Bräntebacken och ska testa skranan nästa gång!

Love är fredagsfin
Jag har varit väldigt trött och frusen i veckan och lite små deppig, men nu börjar det kännas bättre. Har bara varit ur form helt enkelt!

Idag ska jag till Christin(Umenorskan) på middag och pyssel och det känns bara sååååå kul!!! Få komma hemifrån lite och bara snacka scrapbooking hela dagen!!

Nu tvingade jag ut maken och Love(som får sällis av farmor)i skidspåret så nu ska jag spela musik på järnet och packa ihop mina saker så jag kan åka iväg.

Inga kommentarer: