tisdag 29 mars 2011

HighCoastScrap

I helgen var jag alltså i Övik tillsammans med ca 150st andra glada pysslare! En helt underbar helg med likasinnande, kan bara inte bli bättre!
Jag deltog i en del utmaningar(med liten och ingen chans att vinna)vilket resulterade i 6 LOs. Försökte utmana mig själv med att använda tekniker jag inte är så van vid samt att prova på lite nya saker. Det var sååååå inspirerande att kika på alla andras bidrag och extra kul var det att få träffa på en del pysslingar vars bloggar jag följer, alltså de lite "tyngre" namnen i scrapvärlden. Det finns så många otroligt duktiga scrappare att det var en stor fröjd att bara gå runt att kika på alla alster.
Det blev ju inte så mycket sömn och tillsammans med 2 dagars stillasittande så känns det i kroppen och knoppen, har inte riktigt återhämtat mig helt känner jag.
Här kommer iaf mina LOs
Förutmaningen(skiss):
Här skulle man skapa ett alster som inte fick vara fyrkantigt
Liftning(inget bra foto av mig, men orkar inte ta om)
Inspireras av en bild
fina blommor, virkade av kära mums
Skissutmaning
"fritt skapande"

1 kommentar:

Petra sa...

Det måste ha sprutat LO´s om dig :-) Vilket snyggt papper med turkosgrönt träplank...och så ser jag ju en liten bollfrans! Njas