söndag 20 februari 2011

Ännu mera pyssel

Igår hade häxorna en medlemsträff med kombinerat årsmöte. Det var supertrevligt som vanligt och kul att träffa alla härliga pysslingar igen!!
På årsmötet så kom flera intressanta punkter upp som vi diskuterade livligt, så nu känner jag att jag har bättre insyn i föreningen och vad styrelsen/kommittén har för uppgifter. Jag blev även invald i styrelsen som sekreterare så nu får jag damma av mina skrivkunskaper så jag gör ett bra jobb!
Jag hade turen att vinna på en av utlottningarna och vann fina papper från Piondesign. Jag sålde även loppis grejer för nästan 700kr, så det är absolut värt att rensa i pyssellådorna efter saker man själv inte använder. Tydligen så var det ju en hel del som gillade mitt gamla skräp och det är ju toppen att man kan tjäna sig lite pengar på det som jag tänkte kasta/skänka bort!
Jag hann med en LO samt började på en ask, men som vanligt för mig så handlar det mest om gemenskapen och att umgås med andra.

Även på denna LO fick det bli material från BG och använde mig enbart av serien kioshi
premiär för mitt nya alfabet "haunted"
testade lite lager-på-lager stuket
fin rubon blomma
Gjorde nästan klart min ask när jag kom hem igår kväll, så den visar jag upp till veckan.

Sov som en stock inatt och fick sovis imorse men känner mig ändå tung i huve, nästan som att jag är bakis. Ont i ryggen och ffa nacken så idag blir en lugn dag tillsammans med mina killar. Imorgon ska jag testa att jobba och det känns ju bara så underbart!! Mår fortfarande illa och känner mig yr varje dag men det är överkomligt, så länge som jag inte rör på mig alltför mycket.

2 kommentarer:

Hozzan sa...

Blev ju bra när den blev klar!

Det du drabbats av i huvve´t går under diagnosen "pysselbakis" ;o)

Malin sa...

Åh, vilken toppendag det var igår. Tack för trevligt sällskap. Layouten du gjorde igår blev riktigt fin och jag ser fram emot att se den altrade asken i färdigt resultat.