onsdag 16 februari 2011

All you need is LOVE

Hakade på månadsutmaningen hos Scrap-perra där man skulle lifta något som nån ur hans DT team gjort. För mig var det ett lätt val eftersom jag direkt när jag såg Umenorskans LOVE album bestämde mig för att göra ett likadant!

Här kan ni se originalet och här kommer min liftning(mååånga bilder)
Kombinerade denna utmaning med pysselhäxornas:

Februari räknas av många som kärlekens månad.

Den här månaden vill jag att ni ska leta fram en kärlekssång som ska vara utgångspunkt för era alster.(layout/kort/altrad/smycket)

Pappersutmaning: Layouten/kort/altrad ska också innehålla en fras från den sången ni har inspirerats av.


Inspirerades av en Beatles låt "all you need is love"

4 kommentarer:

UlrikaT sa...

Vilket snyggt album! Fint dekorerat och härliga färger!

Malin sa...

Wow! Kul att se albumet när det blivit färdigt. Du har gjort ett kanonfint album med fina foton och dekorationer...

Cornelia sa...

Det är såååå fint, det här albumet!

Susanne sa...

Tack söta du för tipset om Basic Grey pappret hos Pappersbiten... Har varit in och kikat och blev jätteglad!! Nu ska jag göra en beställning i helgen...
Kanonfint LOVE album du gjort. Tack för att du låtit mig hitta till din trevliga blogg...
Kramizar