söndag 9 januari 2011

Då var helgerna slut för denna gång

och imorgon är det jobb som gäller! Har varit ledig i 4 dagar och det har varit väldigt behövligt.

Igår var jag och Love på bio och såg "megamind" som jag tyckte var väldigt rolig och underhållande. Love gillade den nog oxå men han hade lite svårt att hänga med i handlingen. Han åt upp en hel mellanpopcorn och drack upp en stor festis så han var rätt nöjd iafkenyit

Idag har jag varit på minipysselträff med Christin (Umenorskan) och Malin (cri-kee76). Jag och Christin fick plumsa i djupsnön och släpa väskorna(och ni som pysslar vet att packningen inte brukar vara lätt)och irra omkring på området innan Malin kom och lotsade oss rätt. Det är verkligen som labyrinter på vissa gränder ute på Ersboda!
Fick inte så mycket skapat men vi hade det supertrevligt ändå! När jag skulle hem så tog jag mig ingen stans med bilen som hade på nåt vis fastnat på parkeringen. Malin och hennes kille kom och hjälpte mig men den gick inte att rubba. Som tur så kom det en kille med spade och skottade loss bilen, som hade en halvmeter tung blöt snö under sig. Behöver vi verkligen mera snö nu??
Jag längtar till sommaren......

Annars har det inte hänt så mkt nytt här, utan livet rullar på som vanligt.

2 kommentarer:

Umenorskan sa...

Tack för trevlig dag. Ursäktar att jag var tvungen att smita i väg utan att hjälpa till så mycket. Makens taxi kom ju precis när jag gick in dörren... Vi måste fixa ny träff snart. Jag fick ju gjort något....

Malin sa...

Tack för en toppendag igår. Jag ser fram emot att se de färdiga resultaten på layouterna du påbörjade. Tack och lov att det finns vänliga själar och spadar :)