onsdag 3 november 2010

Love fick skolka från dagis idag

och så hängde vi på kusinerna och Eppe till badhuset. Eftersom min rygg krånglar så höll jag mig på torra land. Några bilder från idag:
Love åkte rutschkana med Alex
Sebastian
och Eppe
och så några vändor själv
alla kort behöver ju inte bli perfekt
Love testade att ta sig över ön, men det slutade med att Eppe fick ta ner honom
Kusinerna hade däremot inga probs att ta sig över
Lite boll spel blev det ju oxå förstås
Imorse var jag på återbesök på Norrlandskliniken och fick beskedet att den röntgenundersökning som jag gjorde förra veckan var UA. Känns superbra, va lite orolig för att det skulle vara kotförskjutningar som frågeställningen var. Nu ska jag dubbla dosen antiinfl, vila och gå korta prommisar. Är jag inte bra på Måndag blir det remiss för en MRT samt smärtblockader. Hoppas HOPPAS värken försvinner för just nu är det AJAJAJ ONT!!!

Inga kommentarer: