söndag 21 november 2010

Helgen som varit

Igår så käkade vi tacos hemma hos Malin&Daniel och deras kids. Behöver jag säga att det var GOTT!?!! Har ju käkat LCHF ett bra tag nu och vant mig vid små portioner. Jag åt INTE en liten portion! Men synden straffar sig själv, fick jätteont i magen och mådde illa. Huvudet var som bly och sen på kvällen va jag så trött så jag tror att jag somnade före 21. Tänkte att vågen säkert skulle visa på massa plus idag men det blev bara 2hg( som jag ska träna bort ikväll!!)
Lite bilder(svårt att fånga barnen på samma bild)

Idag tog jag sovis till halv10 och sen efter en sen frulle så åkte vi till lillebror och bytte lite kött(han fick omalat kött och vi fick färdig malat köttfärs) och sen drog vi på stan. När killarna åt lunch så strosade jag lite i affärer och provade kläder, köpte 1 tröja och så lite till Love.

Bus innan middan
Puss
Nu badar Love och sen blir det TVspel innan han ska sova.

Imorgon ska Noah följa Love hem efter dagis och stanna över middan. Love tycker det ska bli superkul!

Inga kommentarer: