onsdag 27 oktober 2010

OJ, vilken dag!

Besökte min underbara sjukgymnast imorse som hjälper mig med min onda rygg, men idag så ville hon inte göra så mycket med mig förrän en läkare fått titta på mig. Sagt och gjort, fick en läkaretid klockan 13, men innan va jag ju tvungen att visa mitt fula tryne på jobbet.
Åkte till IKSU efter lunch och fick träffa en underbar läkare som verkligen LYSSNADE på mig och tog mig på allvar.

*HappyHappy* att jag listat mig på Norrlandskliniken!!!

Min SG misstänker kotförskjutningar och läkaren ville utesluta det, så jag skickades vidare på en röntgen av ländryggen. Känns ju inge vidare med tanke på de 2 diskbråck jag redan har..... Återbesök nästa vecka, beroende på vad röntgen visar kan det bli nervblockader, nya mediciner, annorlunda träning eller nåt annat.


Sedan åkte jag på Maxi och storhandlade, hämtade Love på dagis, lagade fläskpannkaka, bakade bröd och gjorde egen musli och så lite träning på det.

Sammanfattning av de senaste månaderna: ont ONT ONT!!
Jag är såååååå less på detta nu!!! Äntligen har jag flyt när det gäller träning och vikt och så händer detta. *suck'

1 kommentar:

Petra sa...

Aj då! Hoppas verkligen du får bukt med det onda!
Men vad du har energi människa :-) POWER