lördag 16 oktober 2010

Lördagen

har kommit och gått i en rasande fart!

Började med att ta sovis till strax före 08, Love har blivit så duktig på att "roa sig själv" på morgonen. Han kliver ju fortfarande upp 5-5.30 och den tiden vill man ju helst inte kliva upp när det är helg. Maken cyklade iväg till jobbet och jag och Love käkade frulle.
Sen skjutsade jag honom till bästa farmor och där fick han vara hela dagen. Själv åkte jag direkt till gymmet för att träna med goa Malin. Idag blev vårt femte pass för denna vecka och imorgon kväll blir nummer 6. Nu kör vi stenhårt med LCHF och träning och det vore väl satan om inte vågen lättar på några kilon! Har inget sötsug längre, bakar eget LCHF bröd, käkar hallon&keso som kvällis och dricker massor med vatten.
Mår riktigt bra nu måste jag säga!!


Efter träningen så körde jag ett timmes pass med dammsugen och skurmoppen, vardagsmotion är den bästa;-)
Jag hann med lite pyssel oxå innan jag hämtade Love, gjorde alster till 3 utmaningar(bilder kommer senare)och har börjat på en fjärde.
Här är en LO som jag tänkte lämna in till en skissutmaning, men blev inte riktigt nöjd med den så jag struntar nog i det. Har använt mig av papper+dekorationer från en gammal BG serie two scoops, riktigt härliga färger.
Fick några knappar av bästa svärfar idag och jag skulle få några till sedan
Har diskat av dom lite och imorgon börjar jobbet med att sortera!

Nu ska jag lägga mig i soffan och glo på lite TV innan jag går och knoppar, imorgon är en ny dag!

Inga kommentarer: