fredag 8 oktober 2010

FREDAG!!

Underbart att helgen är här igen!!

Jag har varit dålig på att blogga om "vardagen" och glömmer ta med kameran. Ska försöka bättra mig!

Livet rullar på som vanligt och Love utvecklas och lär sig nya saker i en rasande fart. Han räknar, stavar, skriver, läser, sjunger och trallar på. Vi "tränar" inte på dessa saker men ändå så förvånar han mig ofta med nya saker.
Häromdan kom han med ett papper där han hade skrivit " vi bo i n familj"= vi bor i en familj. Bara så där!! Han säger att han ljudar sig fram till stavningen. Vilken kille jag har, otroligt begåvad(så säger väl alla föräldrar om sina barnkenyit).
Kan inte fatta att om lite drygt 2månader blir han 5 år. Känns som det var nyss jag kom hem från BB med den underbaraste varelse världen skådat.
MIN son, mitt HJÄRTA, MITT LIV.

Inga kommentarer: