söndag 12 september 2010

Höst

Fyyy vilket tråkigt väder vi haft idag, regnigt och kallt. Annat vare häromdan när solen gassade och det var tshirt väder! Nåja, har insett att det är dax att ta bort foppatofflorna och ta fram lite ordentligare skor. *suck*

Idag har Emil&Ida varit här och käkat palt så just nu kämpar jag med en bigtime paltcoma. Fördelen med palt är att man inte orkar frossa sen på kvällen;-)


Jag har pysslat en del bla vikt ihop en ryggsäck och en fågelholk, men orkar bara inte fota just nu.
Håll till godo med dessa härliga höstbilder!
Imorgon är det premiär för Love på Kyrkis(han är liiite tveksam till att gå) och på Tisdag börjar FunkyKidz igen. Själv så skaaaaaaaaa jag börja träna mer konsekvent, men fick jag bestämma skulle jag slappa och käka ostisar istället. OCH det har jag gjort ganska så länge nu.....kanske därför som byxorna sitter så jävla tajt nu för tiden?!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, mina byxor sitter också aningens tajtare Sophie! =) Nåja bara att ta tag i nu när det är höst =) Hur tyckte L att det var på kykis då? Casper var helt såld - hade haft hur kul som helst! =) /Maria