fredag 24 september 2010

Här packas det för fullt

inför träffen imorgon! Det ska bli sååååå himla kul att få träffa alla igen och sitta och pyssla tillsammans. Det kommer att vara loppis oxå och jag har rensat lite(mkt kvar, men jag har svårt att göra mig av med det)som jag tänkte sälja för en billig, peng till nån som har bättre nytta av det än jag. Har hittat massor med saker som jag haft sen jag först började med scrapbooking och som är oöppnat!
Vi kommer även att ha ett föreningsmöte, mitt första, där vi ska diskutera diverse pyssliga ting!

Nä, nu ska jag fixa ihop det sista och sen blir det till att krama kudden, ryggen värker och ögonen känns tunga. Har en förkylning på gång oxå. Måste vara pigg imorgon!!

1 kommentar:

Christin aka Umenorskan sa...

Packat ja.. Jag har bara packat loppisgrejer för jag vet tyvärr inte hur länge jag kan pyssla. Kanske tar jag med mig lite saker..