fredag 13 augusti 2010

Trodde vi skulle klara oss

från sommarförkylningar, men icket! Den kom som ett brev på posten några dagar innan vi skulle åka upp till fjällen. Love började med att ha hög feber under helgen och sen blev det min tur lagom till när maken åkte till Tärnaby. Tur jag har underbara svärföräldrar som tog med Love till Leos när jag behövde några timmars sömn!

Annars har vi bara varit hemma och tagit det väldigt lugnt! Mycket spel och film har det blivit för Love så nu när maken återvänt så ska vi minska ner på det rejält. Men tur är väl att spel finns när både mor och son är sjuka!

Vi har varit ute på flera korta cykelturer oxå och stannat till på Skeppet och lekt. Mycket hallon har jag plockat oxå, ungefär 2kg varannan dag, så nu är frysen fylld till max! Blåbär är det inte så gott om iaf inte i "våran" skog. Måste nog ta bilen och åka runt och kolla på våra andra ställen.

Känns inte bra inför tjejmilen, har inte kunnat träna på 2v. Musklerna i ländryggen och ner mot rumpan krampar och gör ont så fort jag rör på mig, spec när jag sitter och böjer mig fram. Fick massage häromdagen men det blev bara bättre för stunden. Är lite orolig för att det inte ska hinna bli bra, spec nu när jag fortfarande är lite krasslig. Orkar inte med löpbandet och inte heller någon prommis. Vikten är oxå alldeles på tok för mkt, men har bara inte klarat av att göra nåt åt den. Jag känner mig så himla motiverad ibland, men efter några dagar så är det som vanligt igen. Nån som har lite pepp över?

Inga kommentarer: