tisdag 31 augusti 2010

Denna j*vla förkylning

verkar ha kopplat greppet om mig och min kropp:-((

De senaste veckorna, egentligen senaste månaden, har en förkylning slagit läger här på Solskenet. Vilket innebär att jag inte löptränat något på lääänge. Förkylning och fruktansvärt ont i ryggen är inte den bästa kombon när man vill komma i form till milen. *suck* Bara att inse att jag får sålla mig till tjejerna i sista fållan och knata runt istället för att försöka få bättre tid än ifjol!

Idag ska jag på Storsjöhallen och få massage av Lena Sö och efter det blir det lite piffning på TakeCare! Vad gör man inte för att må bättre;-) På Torsdag ska jag träffa en SG som är expert på mina ryggbesvär och jag hoppas hon kan hjälpa mig med ett träningsprogram och kanske lite knackelibangbryt på ryggen.

Igår så "glömde jag bort" allt vad feber och ryggvärk betyder och skurade badrummet. Drog fram badkaret och tog lös kanten och fyyyy så skitigt det var!! Höll på i 1timme och det var det värt för nu är badkaret vitt igen! Tacka vet jag Citodon, funkar faktiskt hyfsat bra!

Imorgon börjar maken arbeta efter 9 veckors semester!! Själv börjar jag på Tisdag.... Love börjar dagis på Fredag och det känns bara hur bra som helst. Han längtar verkligen efter alla kompisar och jag tror det blir kanon för honom att vara med andra istället för med oss hela tiden. Barn i den här åldern behöver sina kompisar och träna på att vara just en bra kompis. Ska faktiskt bli skönt med rutiner och vardag igen!

Jaaaaa så kul, säger Love om att börja på dagis igen!!
TACK sommaren för den här gången, kom snart tillbaka!!!

Inga kommentarer: