söndag 30 maj 2010

Igår var jag på min andra träff med

pysselhäxorna.

Vi höll till på Strandbolaget(där en av häxorna jobbar)och började runt 09 på morgonen och jag var hemma 22.30! Sååå kul jag hade!!!
Blev inte så mycket gjort, men fick desto mer inspiration och tips från proffsen. Lärde mig om lite olika tekniker och passade på att ställa massor av frågor om ditten och datten. Alla var supertrevliga och det kändes som vi känt varandra länge. Vi brinner ju för samma hobby så det är lätt att hitta samtalsämnen.
Nu längtar jag tills nästa träff!


Dessa LO´s gjorde jag på träffen

LO 65
Övade mig på journaling och fick användning av min nya WordWindowPunch
LO 66
Närbilder på lite blommor och sånt, har inte riktigt fått till detta har så svårt att bara klistra på lite här och där. Vill gärna att allt ska vara symmetriskt och ha nån logisk ordning. Övning och tålamod!
Älskar min fjärilsstans från Martha Stewart
Här blev det oxå utstansat med WWP´n.


TACK bästa svärmor för att Love fick vara hos dig hela dagen, så jag kunde pyssla!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vad fina LO du gjorde! Hur fina som helst. Vad roligt att du trivdes på träffen. Pysselhäxorna är egentligen änglar. Jag kännde mig såå härlig välkommen när jag var på deras träff på Ersboda i april. Kanonfin stämning! Jag tycker de borde heta PysselÄnglarna istället =)