tisdag 25 maj 2010

Här flödar inspirationen

efter en underbar helg med pyssel i mängder!!

10 timmar på Lördagen kändes som 1 timme, sååå kul var det!!!
Massor av pysselsugna tjejer(och nån enstaka kille)under samma tak som fick hålla på med det man gillar mest.
Satt för mig själv vid ett litet bord men hade trevliga "grannar" på borden brevid, som jag pratade en del med. Fick låna stämplar och distressfärg av en kvinna från Slussfors(av alla ställen)och testade att färglägga med. Ska sälja mina promakers, som jag aldrig tyckt om, och börja med distresser. Var med i workshops, vann lite på lotteri och handlade ur nästan alla(8st)butiker som var på plats. Hade inga förväntningar på att hinna så mycket, blev ett par babyskor samt en väska med kort i, men fick desto mer inspiration. Har gjort klart 1 LO samt börjat på 2 stycken!

Träffade även en tjej från Holmsund som har en webbutik(FiaZ)och vi bestämde oss för att börja med pysselkvällar.

Bilder på mina alster kommer senare, nu måste jag iväg till jobbet!

2 kommentarer:

Petra sa...

Så kul och inspirerande helg du haft :-)
Kul oxå att du hittade nån härfrån att ha pysselkvällar med!!!

muminmamman sa...

Hej
Nu har jag köpt in distresser och skall börja sälja dem. De är så fina ;))