onsdag 28 april 2010

Vilken underbar dag!!

I morse sken solen från en klarblå himmel och det var 8 grader varmt. Jag stod ute på balkongen och tittade på när Love och maken cyklade iväg till dagis. Både solen och blickarna på mina älskade killar värmde mitt hjärta.

Idag känner jag att penicillinet har gjort sin verkan! Inte alls lika ont i halsen och till lunch så kunde jag med lite möda äta ett päron. Har de senaste 3 dagarna levt på flytande kost.

Efter dagis så fick Love följa med bästisarna Ossian&Elsa hem och jag mötte upp dem efter ett tag på Minkvägen.
Där hade lekplatsen äntligen töat fram så kidsen lekte järnet!
Vi blev bjudna på middag av Tilda som hade lagat en supergod linssoppa som slank ner utan problem! Kidsen hann med lite inne lek innan de va dax att åka hem.
Love ville INTE fara hem...
Ikväll har Love hostat en massa och han är även snuvig. Typiskt om han nu blir sjuk när jag är på bättringsvägen!

Inga kommentarer: