söndag 4 april 2010

Så var påsken över för denna gång

och jag har bara varit inne hela helgen. Snuvig, hostig och ikväll lite febrig.

Inatt sov Love hos farmor så imorse tog jag sovis till halv9. Skippade crossen och körde städmaskinen istället.
Hämtade Love efter lunch och sen hem och förbereda middan. Lagade makaronlåda till kidsen och till mammorna lagade jag ugnsbakad kyckling med fetaost och soltorkade tomater.


Karin och sessorna kom och hälsade på oss runt mellisdax.
Love och Ylva lekte som vanligt superbra och det syns hur mycket dom tycker om varandra.
Söta lilla prinsessan Liv
Dom åkte hem runt halv6 och då blev det bad för Love. Han hoppade och plaskade så hela badrummet blev blött, vatten stänkte tom ut i hallen!
Ibland måste man bara få busa ordentligt!!

Här lyssnar han på mammas Mp3 spelare och käkar påskgodis

1 kommentar:

skrotboken sa...

Här fanns en hel del nice att beskåda - hittade hit efter ett tips från Anna/Samara.
Jag skulle vilja att du kontaktar mig/oss.
Tack Birgitta/Bi