måndag 12 april 2010

Första arbetsdagen efter påsklovet

Kändes riktigt bra att gå till jobbet idag! Trivs superfint och tycker om alla mina arbetskamrater. Idag fick jag sitta med Petra och lära mig att lägga schema och hur man ska tänka när man bokar in patienter. Väldigt mycket att tänka på!!! Är inte avis på henne som har det som ansvarsområde, du gör ett kanonjobb Petra!!

Idag efter jobbet åkte jag direkt till Monica på TakeCare och fick mina ben vaxade. Passade även på att färga och noppa ögonbrynen så nu ser jag lite piggare ut. Vad lite färg kan göra.....

Igår tog vi bort stödhjulen på Loves cykel och han har provkört den ett antal varv på gården. Vi har en liten metallpinne som vi håller i honom med och så får han träna att hålla balansen. Det går väldigt bra, men han är som sina föräldrar och har inte mycket tålamod över när det blir vingligt! Han vill gärna att man ska putta på honom så han slipper trampa, han kämpar nog med balansen. Men det är bara att öva!

Love har varit hemma med maken idag, han hade lite feber igår och så är han lite trött och blek. Vaknade iofs halv6 imorse så det kan ju vara orsaken till tröttheten!

Ont i ryggen och trött, så jag ska nog gå och sussa snart.

Inga kommentarer: