söndag 21 mars 2010

liten uppdatering

har inte bloggat nåt senaste dagarna, men massor har hänt!

I Fredags så körde jag igång med träningen igen och det va verkligen på tiden! Träningsvärk i hela kroppen, men det är en härlig smärta!!
Resten av dagen tillbringade jag i soffan med lite film och så vid pysselbordet med diverse pyssel.

Igår åkte maken på BJJ-läger(bara en ursäkt att få krama andra pojkar en hel dag;-))och blev borta hela dagen. Love ville busa med farmor så hon kom och hämtade honom på fm och jag hämtade hem honom på em. Så jag hade ingen ursäkt att inte masa mig iväg på gymmet även igår!
Sen så rastade jag ProAquan och körde turbon på sofforna och mattorna. Sååååå mycket damm och grus som nu är ett minne blott!

Det blev en hel del pyssel oxå, men allt är presenter så det visar jag upp sen.

Pratade nyss med pappa som befinner sig på Island just nu och där har vulkanen fått ett utbrott!! Så dom är fast på hotellet och inga flyg går därifrån, men han sa att dom är i säkerhet. Mest troligt så kommer det ingen jordbävning efteråt och det håller jag verkligen tummarna för!!

Idag blir det bus med Petra, Joel och lilla Tilda och vi verkar ha tur med vädret. Blir nog att vara ute och åka skrana!

Inga kommentarer: