onsdag 17 mars 2010

Igår så bestämde jag

mig i samråd med min närmsta chef samt Lena Lindh att jag ska ta en paus i min arbetsträning. (Lena har följt mig hela min karriär på NUS och det va faktiskt hon som först anställde mig för typ 100år sedan).
Jag får mer och mer besvär från ryggen, mitt högra ben+fot samt att nu sover jag kasst igen. Har känt mig stressad, pressad och utarbetad. Inte orkat träna på dessa veckor jag gått upp i tid. Somnar runt 20tiden varje kväll, orkar bara inte vara uppe. Men jag ska försöka dra ut på tiden åtminstone till 21 så jag hinner få nåt gjort på kvällarna(läs:pyssla) och kanske orkar släpa mig iväg och träna.

Min älskade glada kille som ger mig sååå mycket styrka och glädje i mitt liv och jag förstår inte vad jag gjorde innan han kom.
Kan inte tänka mig ett liv utan min lilla stora kärlek=LOVE!

Inga kommentarer: