måndag 29 mars 2010

Bara 3 arbetsdagar kvar

sen har jag och Love påsklov!!!

Vi åker nog upp till Tärnaby redan under helgen och så kommer maken senare. Ska bli så härligt att få umgås med systrarna och deras kids och så mamma och pappa förstås. Love säger att han längtar efter mormor, morfar, Sebastian, Alexander, moster H mfl! Så han ser verkligen fram emot att åka upp!

Idag fick jag äntligen en tid på Hälsocentralen för att kolla upp ryggen och mitt onda ben. Resultatet? Träna mera, ät mera medicin, lär dig leva med smärtan.
Been there, done that!
Nåja, inte så mycket att göra åt.
Mina diskbråck i ländryggen sitter där dom sitter och skulle det börja domna mera och om smärtan förvärras då blir det en ny MRT.


Ska försöka igen nu med att loosa kilon, faan oxå!!! Jag vill vara smal och vältränad NUUUUU och ändå få käka hur mycket OLW jag vill!!

Inga kommentarer: