söndag 14 februari 2010

Underbar helg

Igår efter lunch så gick jag och Love ut med bobben. Stannade till vid bygget och kollade in hur långt dom hade hunnit hos Petra & hennes familjs hus. Sen träffade Love en kompis i en pulkabacke så då lekte vi där i 1 timme drygt, innan det va dax att gå hem och käka mellis.
Ingen av oss kände för att laga mat så det blev tacobuffen på kajutan!

Idag fick jag sovis till halv10 sen ut på en välbehövd prommis!
När jag kom hem så överraskade maken mig med en allahjärtansdag prälle, ett presentkort på en spec massage 45min.
TACK älsklinglove

Sen ut i snön igen med Love på bobben! Vi klättrade i snöhögar och åkte på rumpan ner. Sen gick vi runt elljusspåret och Love tyckte det va superspännande att se vart spåren tog vägen!

Vi mötte upp Petra & Co vid bygget och stannade där för lite trevligt umgänge. Killarna lekte så fint tillsammans och vi mammor satt i baracken och chittchattade! Efter 3 timmar blev det hemfärd.

Trötta och glada lagade vi älgskav och sen badade Love i nästan 1 timme innan han slocknade i bingen runt halv7.


Jag är oxå trött så jag ska nog hoppa i loppan snart.

Imorgon är det en ny vecka med nya möjligheter!!

Inga kommentarer: