onsdag 10 februari 2010

Nu har jag äntligen

fått tid hos en sjukgymnast! På Torsdag nästa vecka hoppas jag få hjälp med min stela rygg/höft och låsta bäcken. Jag vill ge arbetsträningen en chans och det funkar bara inte som det är nu. Ont hela tiden och svårt att sitta nå längre stunder. Sover dålig oxå pga det.

På Måndag ska jag på företagshälsovården och få "rehab-stöd" av en beteendevetare, få se om det leder till kontinuerliga möten så länge arb.träningen pågår.


Idag så följde vi med Tilda och kidsen hem efter dagis. Bus och lek och supergod middag, broccoligratäng och en sallad på avokado, bönor,tomater och pressad citron. *mums*

Trött liten kille slocknade i pappas säng före 19. När maken jobbar kväll så får Love ibland somna i våran säng, han är "spökrädd" i sitt rum och så tycker han inte att hans säng är lika skön som våran. Ibland behöver han bara lite extra trygghet och självklart får han det. Sen bär jag bara tillbaka honom till sitt rum innan jag går och lägger mig och så sover han vidare där, vaknar aldrig när jag bär honom.

Nu ska jag fika lite sen hopp i säng, ryggen vill ha horisontalläge.

Inga kommentarer: