onsdag 17 februari 2010

Min lilla kille har blivit stor

Imorse insåg jag att Love växer så det knakar!! Han ville ha Cars kläderna på sig och jag sa att dom va alldeles för stora, strl 110/116, men han insisterade så han fick sin vilja igenom. Snopen blev jag när dom satt som ett smäck!!!
Pappas hårdrockare
Idag har det varit en lugn dag på jobbet. Inte så många patienter och inte mycket administrativt, så vi hann med att chittchatta en hel delkenyit
Oftast tycker jag att halva dagen hinner gå innan man ens har pratat med alla kollegor! Till veckan har vi en späckad mottagning så det är bara att passa på att njuta!

Efter dagis/jobb hängde vi på Tilda och barnen hem(som numera är standard på Onsdagar). Det bjöds på supergod mat som vanligt och kidsen lekte så fint tillsammans. Love hade varit lite hängig mitt på dan och inte velat äta nån lunch, men det märktes inget på honom. Sprang runt järnet som vanligt och åt hyfsat till middag som bestod av ugnsbakad kyckling, klyftpotatis, fetaost, tomatsallad och svampsås.

Vid kvällsbadet så ville Love "ha frilla", alltså rufsas till i håret!
Min lilla stora sötnöt love
Love somnade som vanligt på en grisis och sover nu gott i mammas säng, ska lyfta över honom till sin när jag ska gå isäng.

Inga kommentarer: