lördag 6 februari 2010

Igår

hade vi Fredagsmys! Till middag blev det hemmagjord pizza med varierande innehåll.
Love hjälper pappa att kavla degen
Sen såg vi på IceAge3 och käkade popcorn. Det är en av de bästa barnfilmer jag sett, tror att vi kollat på den runt 20gånger och jag skrattar lika gott åt alla roliga scener. Kan man annat än älska sengångaren Sid!?

Idag blev det tacobuffe till middag på Kajutan, alltid lika gott!! Den här helgen har jag inte käkat GI......

Lilla trollet har gäspat hela dagen och inte alls varit i form. NÄR ska han fatta att sovmorgon är skönt!?!!

Han somnade på en grisblink före 19 och sussar nu gott.
Myyys
Nu ska jag lägga mig i soffan och glo på melodifestivalen, orkar inte sitta vid pysselbordet längre min rygg skriker efter horisontalläge!

Inga kommentarer: